هتل های 4 ستاره برتر در باتومی
نوشته شده توسط : نیکی

هتل ورلد پالاس باتومی - Hotel Batumi World Palace

هتل ورلد پالاس در مرکز شهر باتومی واقع شده است . این هتل از لوکس ترین هتل های 4 ستاره باتومی و از بهترین هتل های این شهر است . هتل ورلد پلیس باتومی به پیازا ، پارک میراکل ، میدان اروپا و برج الفبا نزدیک بوده و این جاذبه های باتومی در شعاع 500 متری آن واقع شده اند . این هتل در قبال دریافت هزینه متوسط امکاناتی چون رستوران ، اتاق های راحت ، اینترنت وای فای ، صبحانه و روم سرویس ارائه می دهد . توجه داشته باشید که هتل ورلد پالاس در فاصله 150 متری از ساحل دریای سیاه قرار گرفته است .

هتل ورلد پلیس باتومی

هتل گلدن پالاس باتومی - Golden Palace Batumi Hotel & Casino

از دیگر هتل های 4 ستاره برتر در باتومی می توان به هتل گلدن پالاس اشاره نمود . این هتل به اندازه 3 دقیقه پیاده روی از ساحل فاصله دارد و اینترنت وای فای رایگان ارائه می دهد . این هتل 4 ستاره گرجستان در نزدیکی میدان اروپا واقع شده و تا پارک آبی باتومی حدود 3.2 کیلومتر فاصله دارد . رستوران هتل انواع غذاهای گرجستان و اروپایی را سرو می کند و ماساژ ، جکوزی ، مرکز اسپا ، سونا ، روم سرویس و سرویس شاتل از جمله امکانات هتل گلدن پالاس باتومی می باشد .

اقامت در هتل های 4 ستاره باتومی

هتل پیازا فور کالرز باتومی - Hotel Piazza Four Colours Batumi

هتل پیازا فور کالرز باتومی دارای 47 اتاق با امکاناتی چون تلویزیون با کانال های کابلی ، سیستم تهویه مطبوع ، صندوق امانات ، حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی ، سشوار و اینترنت وای فای می باشد . گردشگران تور باتومی با انتخاب این هتل فاصله ای چند دقیقه ای تا ساحل خواهند داشت و با طی مسافتی 6 کیلومتری به فرودگاه بین المللی باتومی خواهند رسید . پذیرش در هتل 4 ستاره پیازا فور کالرز 24 ساعته است و رستوران هتل انواع غذاهای اروپایی ارائه می دهد . لازم به ذکر است که این هتل در قلب شهر باتومی واقع شده است .

 

هزینه اقامت در هتل های باتومی گرجستان

هتل لگاسی باتومی - Hotel Batumi Legacy

لگاسی یکی از برترین هتل های باتومی است که اینترنت وای فای رایگان ، زمین بازی مخصوص کودکان و پارکینگ رایگان ارائه می دهد . این هتل حدود ده دقیقه پیاده روی تا ساحل عمومی دریای سیاه فاصله دارد و گردشگران تور گرجستان با درایوی 5 دقیقه ای از هتل لگاسی به مرکز شهر باتومی و مجسمه یادبود مدئا خواهند رسید . این هتل فقط 500 متر تا پارک آبی باتومی که از مهیج ترین تفریحات باتومی است فاصله دارد و موزه باستان شناسی نیز در فاصله 2.5 کیلومتری از هتل 4 ستاره لگاسی واقع شده است .

رزرو هتل در باتومی گرجستان




:: برچسب‌ها: هتل های گرجستان , هتل های باتومی ,
:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 بهمن 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: